back to the 70's

Förra lördagen var jag och Amie sjukt konstnärliga och satte oss i parken och målade. Jag har inte målat på år och dar, men efter att vi varit i Barcelona så blev vi så inspirerade så då kände vi att det var dags! Medan Amie satt och målade av mig (en teckning med mycket historia blev det tillslut) så satt jag och målade av St.Hanshaugen. Det var riktigt mysigt att bara sitta med en pensel i handen och kladda på ett papper i solskenet!

Framåt kvällen var det dags för party hos Robert & Co. Temat var 70-tal och alla kom utklädda i snygga outfits inspirerade av sjuttiotalet. Discokulan snurrade i taket och ABBA-musik dundrade ur högtalarna tillsammans med massa andra discolåtar. Det var en riktigt rolig kväll må jag säga!


Tyvärr så glömdes kameran hos Amie, men såhär såg vi ut innan det dansades loss!


Kommentarer
Postat av: mam

Snygging!

2011-06-02 @ 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0