I AM BACK IN SWEDEN.

Nu har jag varit hemma i snart två veckor så nu tycker jag det är dags att jag ger er en liten uppdatering på vad som hänt. Dagen då jag landade i Sverige, eller Danmark om man ska vara lite noga, var en av dom bästa på länge. Även om allt känns likadant som innan jag åkte till USA för ett år sen, så var det riktigt skönt att få komma hem. 

Familjen väntade på mig vid Kastrups flygplats där det blev mycket kramande och många glädjetårar. Vi åkte några rundor i Helsingborg. Den stora staden som nu kändes så liten så. Sen bar det iväg hem till mitt älskade hus. Jag gick in i varje rum för att kolla att allt var i sin ordning och visst var det det. Och då jag kom till köket stod en hel drös med människor och ropade "SURPRISE". Familj och vänner var här och välkomnade mig med kramar och god mat. Första dagen i Sverige kunde nog inte blivit bättre! Tusen tack allihopa. 


Kramar om Mami för första gången på många månader.


Jag och Malin, som landade samtidigt som mig, sprang ut till familjerna tillsammans.


The Mini - Ganstas.


Ellinor, jag som visst stog på tå för att verka lite längre efter ett år iväg, och Natalie.

Kommentarer
Postat av: Malla

Åh vad roligt att de välkomnade dig ordentligt! Hoppas att allt är bra :)

2011-01-24 @ 02:45:03
URL: http://mallat.blogspot.com
Postat av: Ida

Vad härlig den bilder är när du kramar din mamma! Åhh längtar tills det är min tur att bli välkommnad hem<3

2011-01-25 @ 01:20:24
URL: http://idawallinbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0