take one, action!

Onsdagen spenderade jag hemma med familjen. Då vi inte hjälptes åt att packa upp mina grejer spelade vi spel och myste framför tvn. På torsdagen fick jag äntligen träffa Amanda och vi gjorde en klassiker; åt kladdkaka på Ebbas Fik och tog oss sen en lång promenad genom Helsingborg. Fredagen därefter blev det filmkväll med Ellinor och Nathalie och dagen därpå tog jag mig en tur till Väla där jag träffade min älskade Nina. De svenska affärerna gicks igenom och fick helt klart godkänt, även om jag redan saknar några av de amerikanska. Och när jag gick in på det nybyggda IKEA kändes det som hemma.

Framåt kvällen blev det partaj hos Natalie med tjejerna. Runt midnatt blev det även utgång, till både Tivoli och Cardinal. Det är svårt att slå Miami och New Yorks klubbar, men vi hade riktigt roligt i alla fall och slog verkligen klackarna i taket!





Kommentarer
Postat av: Ida

hade ni snackat ihop er om era outfits innan?;)

2011-01-25 @ 01:17:17
URL: http://idawallinbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0