italian gelateria, yummie

Tisdagen gick långsamt fram på jobbet. Det var inte mycket att göra så det var en riktigt seg dag, fram tills jag träffade Robert och vi gick på bio. Vi såg The Kings Speech, en riktigt bra film, och dagen slutade på topp.

Idag var det inte lika segt på jobbet så dagen gick rätt fort. Då jag stängt butiken kom Amie förbi och så gick vi en runda på stan. Den där kvinnan vet hur man shoppar så det blev lite nya plagg i garderoben, både för henne och mig. Men jag klagar inte.. nu är vi i alla fall redo för Barcelona-resan vi bokat. Efter den långa shoppingrundan drog jag iväg till gymmet och svettades lite. Efter det blev det en sen middag och nu tror jag minsann att jag ska lägga mig. Godnatt!


Eftersom att det var en sådan varm dag i Oslo idag (hela 14 grader på kvällen!) så passade  vi på att njuta av en glass. En riktigt stor en. Sjuuukt gott!

Kommentarer
Postat av: Helen

Whow, vilken glass den hade jag gärna satt tänderna i.....Malin hälsade tillbaks till dig. Här hemma hr våren kommit och det är härligt. Ha det bäst.Kramar från oss i södra Skåne...:-)

2011-04-10 @ 18:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0