20 april 01.17

I helgen fick jag finbesök av mina älskade systrar, Frida och Emma. Det var en riktigt mysig helg och vi hann med hur mycket som helst. Vi blev bortblåsta vid Holmenkollen, skrattade tills magen krampade i Vigelandsparken, hade picknick vid Operahuset, åt glass vid Aker Brygge och massa annat kul. En toppenhelg!

Annars har jag jobbat hela dagen. Gått hem med både ett leende på läpparna och ett fint påskägg från Pascal. Nu är jag färdigpackad och redo. Jo, för imorgon åker jag till Barcelona med Amie. Ska ladda upp med några timmars sömn innan det bär av mot flygplatsen imorgon bitti. Godnatt!







Kommentarer
Postat av: MAMMA

Hahaha :D Sitter här och skrattar!! Vilka underbara bilder!

2011-04-20 @ 10:36:29
Postat av: kash

trevlig resa hun! <3

2011-04-21 @ 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0