nice ass dude

I måndags var det riktigt sommarväder här i Oslo, så bra att man till och med kunde gå utan jacka. Det var helt underbart! Så efter jobbet mötte jag upp Ellinor och så tog vi en promenad innan solen gick ner. Jag somnade med ett leende på läpparna i hopp om att vakna till likadant väder dagen därpå.

Till min förtvivlan möttes jag av ösregn nästa morgon och dagen började riktigt kasst. Det gick helt okej på jobbet, men då jag var klar var jag både hungrig och hade huvudvärk så det enda jag ville var att komma hem. Då jag inte trodde att det kunde bli värre märkte jag att jag inte hade någon nyckel till lägenheten, så jag fick vandra runt i regnet i två timmar i väntan på att de andra skulle komma hem. Något som lyfte upp mitt humör en aning var denna synen (nice ass, dude!) och allting blev plötsligt så mycket bättre. Så lätt blev den dåliga dagen en toppendag!


Kommentarer
Postat av: mamma

HAHAHA....du är ju för kul Hannah!

2011-04-14 @ 22:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0