the town, boston

Imorse sov jag alldeles för länge, men ack så skönt det var. Jag drömde nog de konstigaste drömmarna också så jag var helt förvirrad då jag vaknade. Anyhow.. förutom att jag är förkyld så har det varit en riktigt bra dag. Jobbade endast tre timmar idag så det var lätt som en plätt.

Jag kom nyss hem från att ha sett filmen The Town med några härliga svenskar. Filmen var skitbra och handlade så mycket om Boston det bara går. Den utspelar sig i Boston, är gjord av bostonians och de som är med i filmen är från Boston, hur coolt är inte det? Se den! Innan filmen hann jag och Nathalie äta en god middag och shoppa lite nödvändigheter så det var najs. Nu ska jag sova, godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för tipset :)

2010-10-01 @ 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0