Silverbay, NY

Helgen som varit spenderade jag i staten New York. Mitt ute i ingenstans, bland berg och sjöar. Det var hur fint som helst där, ett riktigt semesterställe utan täckning och internet. Men nu var det ju inte semester vi hade där, även om det kändes som det. Jag var ju där för att få mina sista credits gjorda. Och det var ju lätt som en plätt kan jag ju säga. Lektioner med lekar och glasstillverkning var inte så krävande. Lite hiking, ett disco och massa trams senare fick jag ett diplom i handen som sa att jag fått mina tre credits. Det har varit en helt underbar helg då vi till och med gjorde lite nytta. Tack Jenny, Sofia och alla galna australienare för en riktigt grym helg. It was awesome!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0