NIAGARA FALLS, CANADA

I fredags började den långa resan mot Kanada. Vi underhöll oss med filmer, spel och allsång på resan och när vi väl var framme gjorde vi oss redo för att prova nattlivet. En craaaazy natt var starten för vår helg!

När vi vaknade gick vi ut på balkongen och njöt av den underbara utsikten över fallen. Vi gick ut på jakt för att hitta lite frukost, och då vi fått i oss tillräckligt med mat var det dags att dra sig mot självaste Niagarafallen!! Vi fick blåa regnponchos så vi inte skulle bli allt för blöta och så åkte vi ut med en stor båt och tittade på vattenfallet. Det var riktigt fint och hur coolt som helst! En liten tur bakom fallen blev det också innan vi tog oss en glass och vandrade genom staden. Vi badade i jacuzzin på hotellet och bara tog det lugnt ett tag. Jag multitaskade genom att ta en powernap medan Jenny klippte mitt hår och sen var det dags för middag. Hard Rock Cafe fick äran att ha oss som kunder denna kvällen. Efteråt tittade vi på Niagarafallen som var upplyst i alla möjliga färger, hur fint som helst! Tillbaka på hotellet var det förfest innan vi gick ut på stan och slog klackarna i taket!

Söndag morgon hann vi med en frukost på Starbucks innan vi skulle checka ut. Bussen stod redo och tog oss tillbaka till Boston. Rastlösa som vi var sjöng vi julsånger, hade massagetåg och tramsade rundor hela resan hem. Det var en grymt rolig helg och jag önskar att vi kunde stannat där bara lite längre. Tack alla för en underbar helg!