first day in school

I fredags hade Henrik sin första dag i skolan. På morgonen samlades alla familjer på gatan och åt frukost innan barnen hoppade på bussen. En riktigt mysig start på dagen kan jag säga, och den fortsatte lika bra efter det. Jobbet gick smidigt med playdates hela dagen och då jag var klar sprang jag en runda. Fuktigt väder, regn och några kilometer senare var jag dyngsur. Men det var riktigt skönt efteråt. En snabbdusch och sen åkte jag för att träffa Nathalie. Vi bunkrade upp med massa gott att äta och såg Eat, Pray, Love på bio. Vilken härlig fredag!


Kommentarer
Postat av: mamma

sådana traditioner tycker jag vi inför i Sverige också! Låter hur trevligt som helst :)

2010-09-07 @ 16:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0