salem. haunted house. party

Nu är det halloween i Amerika. Och det firas ju stort och mycket. Igår åkte jag tillsammans med Linda till Salem, där vi även träffade Jenny en stund. Salem är en liten stad norr om Boston med en massa historier om häxor. Vi gick mest runt där hela dagen och tittade på alla konstiga typer och utklädda människor, vilket var rätt så underhållande.

Vi åkte sedan hem till Linda. Hennes värdfamilj hade ordnat ett Halloween party med bland annat ett spökhus i källaren. Där behövde dom lite hjälp så jag agerade en död gumma medan Linda var en läskig clown. Det var riktigt underhållande att se barnen när de kom gående, men aldrig hade jag trott att jag kunde skrämma så många barn. Det är nästan så jag känner mig lite hemsk.

Då det kalaset var över drog vi vidare. Som katter denna gången. Och då hamnade vi på ett portugisiskt Halloween party. Trots att alla pratade portugisiska med oss och vi inte förstod ett skvatt så var det sjukt kul. Jag har haft en grym Halloween helg måste jag medge.


Kommentarer
Postat av: mamma

haha du e ju rolig du!! det var ju snällt att de fortsatte prata med er trots att ni inte förstod :)

du passar väldigt bra i kattmask! stor kram till dig sötnos från mammi

2010-11-01 @ 17:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0