october 16th, newbury street

En lördag som denna spenderades till en början med ett par elektriker nere i källaren då jag tog mig en liten morgonrunda på löpbandet. Efter det mötte jag upp Sofia, Svenja, Emelie och Deborah för en liten shoppingtur på mallet. Linda kom sen och hämtade upp mig och så spenderade vi resten av dagen tillsammans i Boston. Vi promenerade mest runt och njöt av det underbart blåsiga höstvädret. Vi avslutade dagen med massa glass och en rolig film på bion. En riktigt mysig lördag minsann!




Kommentarer
Postat av: Anonym

jackan är grymt snygg hannah! Bra att du behöll den:)

2010-10-17 @ 21:32:51
URL: http://idawallinberg.blogg.se/
Postat av: Malin

grymt snygg tjej HÄÄÄÄNAH!



o ja du jag gillar den med ;)

hur går de med dina jackor.. ser den ena här. FEEEETE snygg..

2010-10-18 @ 07:22:26
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: mamma

hur snygg som helst...som alltid!!!

2010-10-18 @ 20:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0