fredag, freitag, friday

Idag är det fredag, men någon fredagskänsla har jag inte riktigt. Sitter nu i min säng och äter Laffy Taffys i min ensamhet. (Ida, var är du? Du ska vara här och skratta åt alla dåliga skämten!) Jag har jobbat hela kvällen, i pyjamas i för sig så det var ju mer mysigt än jobbigt. Ett litet dansparty och en massa Halloween-pyssel har vi hunnit med idag, mysigt värre. Mina värdbarn är hur gulliga som helst och jag vet inte hur jag ska kunna lämna dom här efter mitt år är slut? Den dagen, den sorgen.

Igår överraskade Linda mig en sväng och kom förbi med ett glatt humör och tårta, det gjorde gårdagen mycket bra! Och som grädde på moset bokades en resa till Florida med Idisen! Nu ska jag lägga mig innan denna fredag blir lördag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0