this sunday: applepicking!

Efter några timmars jobb en söndag som denna åkte jag och plockade äpplen med ett gäng au pairer. Det var riktigt roligt och hur smaskigt som helst. Då vi plockat så många äpplen vi orkade bära bar det av hem till Nathalie där vi satt och pysslade ihop lite smycken. Framåt kvällen mötte vi upp Michael på Starbucks, alltid lika trevligt. Där träffade vi även en gammal man som vi hamnade i långa intressanta diskussioner med. Jag älskar att alla amerikanare är så trevliga och pratglada. Det är något jag kommer sakna när jag är tillbaka i Sverige, allt småprat med främlingar. Hur som helst, nu är det dags för mig att sova. Ett tolv timmars jobb pass väntar på mig imorgon. Goodnight everybody!




Kommentarer
Postat av: mamma

så mysigt det låter...nu vill jag med plocka äpplen :)

2010-10-07 @ 09:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0