wellesley collage & starbucks

Igår landade barnens farmor och farfar i Amerika och sen dess har jag haft semester. Imorgon drar jag mig ner längs östkusten, till Florida närmare bestämt. Men torsdagen spenderade jag i kära Massachusetts.

Jag började dagen med Nathalie och vi tog en lång promenad genom Wellesley Collage. Det är ett kvinno collage där filmen Mona Lisas Leende spelades in. Det var mysigt i alla fall och vi avslutade det med en julig fika på Starbucks. Nu är det inte bara kopparna som blivit röda på Starbucks, hela menyn har förändrats, så idag provade jag en varm choklad med pepparmintsmak. Det var riktigt mumsigt en torsdag formiddag som denna.

Biblioteket besöktes och sen gick jag en lång promenad. Och efter att ha packat klart väskan mötte jag upp Sara och Rebecca för en mysig liten pratstund på älskade SB. En riktigt mysig novemberdag!


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Roligt att du får se så mycket nytt, du får ha det så kul. Var rädd om dig. Kram Mormor

2010-11-19 @ 12:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0