och så var det lördag igen!

Igår träffade jag Linda igen för lite kinamat och mys på kvällen. Favoritstället PF Changs besöktes ännu en gång. Och trots att vi fick vänta drygt en timme var det värt det. Det var ju trots allt vår sista middag tillsammans i USA. Sorgligt värre, men ack så gott det var. Idag har jag jobbat nästan hela dagen. Det flöt på rätt fint måste jag säga och innan läggdags hann vi med ett litet pyjamas party. Då barnen sussade så sött kom Linda över och vi scrapbookade resten av kvällen. Lärdagen som spenderats hemma var riktigt mysig!


Kommentarer
Postat av: mamma

hihi...du ser helt underbar ut och ni verkar ha väldigt kul ihop!!

2010-11-17 @ 15:51:52
Postat av: Vanessa

sötisar!!!

Hannah jag älskar din blogg!!! Nästan lika bra skrivet som min ;)

2010-11-18 @ 03:23:57
URL: http://vanessainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0