en rolig dag helt enkelt.

Idag är det tisdag, två dagar in på den nya veckan. Jackie, mitt kära värdbarn, och jag har haft en allmänt rolig och mysig dag tillsammans. Efter svenska skolan med barnen var jag färdigjobbad och drog med Nathalie en sväng för att äta. Och om vi åt. Vi krängde i oss alldelles för många tacos och lite glass för att toppa våra redan överfulla magar. Efter mycket skratt och lite shopping drog vi till Starbucks där resten av svenskarna hängde. Det var lika mysigt som alltid. Och då Starbucks stängt för dagen var det dags att åka hem. Jag och Marte gömde oss med bilen från kära Vanessa en liten stund på parkeringen. Förlåt, men det var så roligt så vi skrattade tills vi grät. Och för att toppa den redan så roliga dagen har jag spenderat några timmar med Ida på Skype. Yes, det är väldigt underhållande ibland. Nu ska jag hoppa i min sköna säng och sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marte Rebekka

Haha, det var veldig gøy ja! "Hysj!"

2010-11-16 @ 18:48:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0