too fast for love

Igår jobbade jag i ett par timmar innan jag begav mig till Boston. Denna dagen blev ju inte alls som planerat, men det blev en riktigt lyckad dag ändå. Vädret var blåsigare än någonsin och Linn som jag skulle träffa kunde inte ta sig in till staden. Så där stod jag själv och väntade på ingen alls. Jag mötte istället Linda och Carolin och så gick vi en lång promenad genom Beacon Hill och strosade rundor på Newbury Street innan vi satte oss på Joe's för lite middag.

Efter middagen gick vi vidare och hamnade tillslut utanför House of Blues. Vi såg att MTV's turnering hade nått Boston och lyckades knapa åt oss de sista biljetterna. Där inne stod vi och dansade för fullt till 3OH!3 och Travie McCoy ända tills brandlarmet gick och stället fick utrymmas. Vi struntade i att se det sista bandet och begav oss hemåt, nöjda och belåtna efter en grym kväll!


3OH!3 - Don't trust me


Travie McCoy ft Bruno Mars - Billionare

Kommentarer
Postat av: ida

Gud vad roligt!:) så roligt när man hittar på impuls-saker! Miss you my darling<3

2010-05-11 @ 04:53:49
URL: http://idawallinberg.blogg.se/
Postat av: mamma

Haha...du e för rolig du =) Spontan och härlig!!!

2010-05-11 @ 08:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0