may 8th

Igår öste regnet ner, men inte fick man stanna inne för det. Det var dags för Scavanger Hunt med en massa au pairer, vi sprang runt och samlade grejer och svarade på frågor i hela Boston. Och ja, mitt lag vi sprang så mycket att jag nu har träningsvärk i mina ben. Vi lyckades inte kamma hem något pris, men vi hade sjukt roligt i alla fall så det var det värt.

Lite senare mötte jag Sara och så handlade vi lite mat för kvällen. Grillning blev det ju inte direkt, men spisen fixade maten rätt så bra den med. Sen satt vi i soffan och snackade resten av kvällen så det var en riktigt mysigt kväll. 


Mina team-mates på jakt i Boston. Christian, Jenny, Natalie, Richard & Pauline.

Kommentarer
Postat av: mamman

Härligt gäng! stor KRAM!!!!!!!!!!!!

2010-05-10 @ 22:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0