may 21st

Jobbdagen idag har gått hur snabbt som helst och jag har haft jättemysigt med glass och lekar ute i solen. Då jag slutat tog jag på mig joggingskorna och sprang en runda. Det var riktigt skönt då jag sprang, men av någon konstig anledning mådde jag riktigt dåligt efteråt, så ikväll har jag spenderat kvällen med mig själv.

Igår lyckades jag köra in mitt i en militärövning så polisen började jaga mig, på kvällen träffade jag Lindi för en skvallerkväll och idag såg jag den roligaste bilen på länge. Så fruktansvärt ful men ändå så cool!


Kommentarer
Postat av: Caroline Lundström

Hej! Ja, då förstår du mitt jeansdrama. Hatar jeans. haha. Men trevligt att du också bor kring Boston, skulle vara kul att träffas!



jag är sjukt taggad. =) kanske kan höras av när jag kommer. =) kram på dig.

2010-05-22 @ 23:03:39
URL: http://carolineinusa.blogg.se/
Postat av: mamma

Hoppas innerligt att du mår bra nu sötnos. <3

Väldigt underlig bil....undrar hur bilägaren är?

Du med ditt underbara lokalsinne...huuuuur hamnade du mitt i en militärövning?

Älskar dig min solstråle!!!!!

2010-05-22 @ 23:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0