loooeeerdag.

Idag började jag med att jobba några timmar och sen begav jag mig mot Boston. Där träffade jag Nathalie, Pauline och Richard. Vi strosade rundor i affärerna, chillade i parken och gick lite till innan vi bestämde oss för att åka till Cheesecake Factory. Och där flippade det totalt. Grädde på näsan, sjukt märkliga kort och skumma diskussioner. Anyhow.. vi hade skitkul! Mina magmuskler har fått jobba hårt idag och det tror jag dom får bereda sig på imorn med, för då drar vi till Six Flags! Kanske så man borde sova en blund innan med, godnatt!



Kommentarer
Postat av: sigrid

Jaaa, jag är ppeppad till tusen :d Vill ju komma ivg nunununu ;) Men jag får väl hiia mig lite, jag åker den 6 juli medS_I, vilka åkte du med? cc?



Okej, men då är det ju mysigt, alltså det är ju ändå ganska lång tid kvar! Vilken skola gick du på innan du åkte?

2010-05-16 @ 09:23:04
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0