flyttlasset har gått

Nu har min kära värdfamilj flyttat till ett nytt hus. Det är hur fint som helst, om man bortser från alla lådor som står lite överallt i huset, och det ligger väldigt fint till. I söndags var jag på bio med Michael, vi såg MacGruber som var löjligt rolig. Annars i veckan har det har blivit ett par besök på Starbucks och en runda på mallet med Pauline och Natalie. Gårkvällen avslutades på Cheesecake Factorys uteservering (har jag nämnt att det är 30 grader varmt?) med underbart god glass och härliga vänner. Nu ska jag iväg och hämta småttingarna så vi hörs!


Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att flytten gick bra =)

Låter som om du njuter ordentligt av livet!

Stor kram

2010-05-27 @ 23:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0