bokstaven b

Gårdagen började i Boston, där jag träffade Lindi och Carolin. Jag och tyskarna strosade rundor i den vackra och varma(!) staden innan vi bestämde oss för att slå oss ner i en park och ha picknick med sallad och vindruvor. Det var hur mysigt som helst. Vi tog oss en liten promenad, blev bjudna på glass och njöt av vädret innan vi begav oss till Charlie Playhouse där Blue Man Group visades. De blåa männen lekte med färger, skojade med publiken och spelade musik på rör. Showen var hur häftig och rolig som helst så det var kul!

Efter showen skiljdes vi åt och jag begav mig till Harvard Square där jag träffade Johan och Linda. Vi gick en runda, rörde John Harvards fot för lycka i vår akademiska framtid och åt underbart god mat på Border Cafe. En riktigt mysig dag! Nu ska barnen till gymnastiken så nu måste jag röra på mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0