11:40 pm

Imorse blev jag upphämtat av Nathalie och vi åkte till en outlet inte alltför långt härifrån. Dock hittade jag inte så mycket mer än en klänning och armband, men jag var nöjd ändå. Det var som en liten by med massa små hus, hur mysigt som helst. Den underbara solen tittade fram hela dagen så vi avslutade vår shoppingrunda med en glass i solen. Med vårt underbara minne lyckades vi sen hitta vägen hem och då var det dags för mig att jobba. Barnen sover och här sitter jag nu och väntar på att mina värdpäron ska komma hem. Ciao!

Kommentarer
Postat av: ida

haha jag gillar det nya ordet "värdpäron" :)

2010-05-02 @ 06:35:14
URL: http://idawallinberg.blogg.se/
Postat av: mamman

Åh låter som en helt underbar dag =)

2010-05-02 @ 22:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0