a wonderful weekend.

I helgen har Idisen varit och hälsat på mig och jag kan ju nämna att vi har utnyttjat helgen till max. Sightseeing, god mat och en massa bus har vi hunnit med. Jag har träningsvärk i både fötterna och magen, men det är ju bara ett tecken på att vi har gått och skrattat mycket! För visst har vi det.

Lördagen spenderade vi i Boston. Vi började med att äta en god frukost ute i solen och tog sedan tåget in till storstaden. Vi vandrade sedan mot Prudential Tower och åkte upp till våning femtio för att få en fantastisk utsikt över hela staden. Sedan blev det lite picknick i en park och därefter lite shopping på urmysiga gatan Newbury Street. En god middag på Hard Rock Cafe och en tur med häst och vagn blev avslutet på denna dag. Min födelsedag kunde inte blivit bättre. Jo, om familjen min varit med men det får vi ta igen en annan gång. Jag fyller ju år flera gånger!

Denna dagen har varit en riktig mysdag. Vi strövade rundor i min lilla stad, drack enorma milkshakes och hade en vad vi trodde, amerikansk picknick. Efter lite shopping i köpcentret så har nu har min andra halva åkt hem och här sitter jag i min ensamhet och tittar på Oscars-galan. Bra avslut på denna underbara helg!





Kommentarer
Postat av: Mandy

Åhh så mysigt ni verkar haft det :) kul att din 19 års dag blev bra. saknar er mina söta vänner <3

2010-03-08 @ 12:18:34
URL: http://missmarteby.blogg.se/
Postat av: Anonym

underbart!! :)

2010-03-08 @ 14:17:13
URL: http://iamlucyinthesky.blogspot.com
Postat av: Jackolina

Ser ut som ni har tagit väl vara på tiden och haft en kul helg. Roligt för er båda.

2010-03-08 @ 16:51:09
Postat av: Ellan!

Den bilden på dig o lägenheterna liknar carries i satc ;P

2010-03-08 @ 17:13:16
Postat av: mamma

oj ni har verkligen hunnit med mkt =) och så snygg klänning du har =D Vi hade gärna delat din dag med dig!! Vi saknar dig sååå mkt. Love from mam <3

2010-03-09 @ 00:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0