...

Snön försvann illa kvickt och solen tittade fram igen, det tackar vi för! Jag tog med mig J till Starbucks för lite mys och fika. När vi kom hem målade vi hela uppfarten med små vägar och hus att cykla på. Det fick underhålla oss i ett par timmar innan min jobb-dag var slut. Jag körde och hämtade upp Mette och så åkte vi iväg för en god middag. Dock blev det inga cheesecakes till efterrätt utan vi åkte till vårt favoritställe istället. Och kan man avsluta en dag bättre än med Ben & Jerrys? Neej, jag tror inte det. Fredagen var en riktigt mysig dag i alla fall och det hoppas jag lördagen blir med. När som helst kommer Linda och hämtar upp mig och så åker vi till Target för att checka läget. Ciao!




Och yes, jag har fått tillåtelse att publicera bilder på mina värdbarn. Så här har ni dom, hur söta som helst om jag får säga mitt!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jättegulliga barn, var rädd om dom. Ni ser ut att ha roligt.

Många kramar

2010-03-28 @ 20:29:39
Postat av: mamma

Åh, kommer du ihåg? Din nostalgiska mamma kommer ihåg städerna vi "byggde" =)

De verkar ha jättekul!!

2010-03-29 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0