123456789, blah blah bla..

Denna dagen har varit min lediga dag. Största delen av förmiddagen sov jag bort. Yrvaken gick jag till köket och stod och kollade på klockan i flera minuter. Jag kunde inte riktigt förstå vad klockan var för de stämde inte överens nånstans, men så kom jag ju på att det var dags att ställa om till sommartid. Aah. Lite frukost på det och en snabb dusch, sen var det bara att hoppa in i bilen. Ofixad och med blött hår satte jag mig på mitt säte redo att åka tillbaka till min nuvarande hemstad. Lunch i bilen var ju inte det smartaste heller. Barnen lyckades fixa så det fanns smulor överallt, banan kletandes lite här och var och dricka på sätena. Det var inte mycket till en ledig dag tänkte jag helt utmattad efter en fyra timmars bilresa.

Men hem kom vi tillslut och då åkte jag med Rena till bion och tittade på Remember Me. En sjukt bra film måste jag säga. Nu ska jag lägga mig och sova lite innan klockan ringer. Tidigt imorn ska jag minsann upp och träna! Och kameran min, den har inte riktigt hängt med den senaste veckan så jag har inte några bilder att bjuda på, men jag antar att ni klarar er ändå?

Kommentarer
Postat av: mamma

Har NU (100819)sett Remember Me!!!! Helt fantastisk film!!! Kan inte sluta fundera på den....Jättebra!!

Love you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-21 @ 10:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0