pannkakor, shopping & ikea

Morgonen min började hos tyska Linda med en god pannkaksfrukost. Efter att ha ätit oss mätta åkte vi till mallet och strosade rundor. Linda hade lite jobb att göra så jag åkte hem igen och började med min scrapbooking vilket var rätt så kul faktiskt. Och rätt som det var så var klockan fyra och Cecilia kom brummande. Vi åkte vidare till IKEA, något förvirrade kan man ju säga men fram kom vi tillslut. Andades in den svenska atmosfären, käkade mumsiga köttbullar och handlade himmelskt god choklad. Nu ska jag kränga Marabou, over and out!



Kommentarer
Postat av: mamma

hej snygging! så svenskt det kan bli! Blonda hannah, ikea, marabou och köttbullar =)love you!

2010-03-01 @ 20:55:14
Postat av: Ellinor

Tur de finns någonstans du kan handla marabou :P är de som dom säger i svenska hollywod fruar att dom inte har ostbågar ? :O Pussen<3

2010-03-02 @ 16:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0