och så var det fredag igen.

Denna fredag har varit en riktigt bra dag. Solen skiner och det är tjugo grader varmt. Imorse jobbade jag en timme innan jag åkte iväg för en lunch-dejt med Linda, vilket var riktigt mysigt! Lite fönstershopping hann vi med också innan jag var tvungen att åka tillbaka för lite mer jobb.

Jag tog med barnen till en lekplats idag. Det var skitkul att få leka av sig lite, gunga och springa runt i klätterställningar. Dock så kan det bli lite problem då barnen blir nödiga och det inte finns toaletter, träd eller soptunnor tillgängliga, men det löste super au pairen Hannah lätt som en plätt. En stinkande påse fick följa med en stund i bilen på vägen hem men det var ju inte hela världen.

Efter att ha jobbat några timmar till åkte jag snabbt för att hämta upp Rena och så åkte vi till bion. Där mötte vi Sonja och Sara, två andra trevliga tyskar, och så såg vi The Bounty Hunter. Efter filmen stack vi till det kära glass-stället och pratade kvällen lång. En helmysig kväll och en bra början på min lediga helg!


Kommentarer
Postat av: mamma

Haha! Ja man får vara uppfinningsrik när man har barn =D

Snygg bild!

2010-03-20 @ 11:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0