new england aquarium

Igår åkte jag tillsammans med min värdmamma och mina värdbarn till New England Aquarium. Vi tittade på dykare, pingviner och en sälshow, en himla massa fiskar och några ödlor. Det roligaste var ändå att åka tåg, i alla fall om barnen fick säga sitt. Och då fick de sig ett riktigt äventyr. För på något sätt så lyckades vi åka alla tunnelbanelinjer i Boston, plus tåg och taxi.

Hem kom vi till slut och efter några timmars jobb träffade jag Mette. Vi åkte till mallet en sväng och hamnade tillslut på Ben&Jerrys. Till vår förtvivlan hade de stängt tidigare så vi kom då de höll på att städa. Dock lönade det sig att vi gått dit så ofta så de börjat känna igen oss för trots att de hade stängt så bjöd de oss på glass. Glada och mätta rullade vi sedan därifrån! Nu ska jag snart hämta upp barnen från skolan så nu måste jag kila. Hoppas allt är bra med er!
 


Kommentarer
Postat av: mamman

Kul ni hittar på ngt allihop =)

Ja att vara kompis med B&J kan ALDRIG vara fel! Fortsätt i samma stil ;)

Love you/mam

2010-03-24 @ 18:30:08
Postat av: emilia, Au pair i Los Altos, California

Hejsan, vad kul att du läser min blogg :). Javisst känner jag igen dig. Du umgicks med Malin där på skolan :). Hoppas du trivs bra!?



Kram!

2010-03-25 @ 14:35:53
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0