i feel good.

Idag har regnet kommit tillbaka. Alla fina gatumålningar har regnat bort och det har blivit filmtittande mest hela dagen. Men jag klagar inte för det för idag är jag på topphumör av någon skum anledning. Har precis tränat pilates framför en dvd, tagit en lång dusch och pysslat om mig själv. Det är sånt som behövs ibland. Nu känner jag mig riktigt fräsch och redo för en ny vecka.

Igår träffade jag Mette och Simone. Vi åkte iväg för lite god mat på CPK och hamnade sen på bion. Där såg vi She's out of my league, en sjukt rolig film som vi skrattade oss igenom. Det är nästan så man kan skippa träningen och se den filmen istället, magmusklerna får i alla fall jobba. Det var en mysig kväll och det ska denna också bli, så nu ska jag lägga mig och titta på en film, adios!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hänni ! tycker lätt du ska köpa den masken du hade på bilden ;) passade dig dööö snyggt ! mysigt att du får ta det lite lugn och titta på film också :)saknar dig till tusen <3

2010-03-23 @ 17:49:58
URL: http://missmarteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0