easter is coming up.

Påsken är på ingång. Hyllorna i affärerna är bombade med påskgodis och här är påskpysslet i full fart. Idag kläddes barnen ut till påskkärringar och så var det dags att åka på sånguppvisning. Barnen var hur duktiga som helst och gamlingarna som lyssnade njöt av showen. Efter en god middag med värdfamiljen åkte jag till Starbucks för att träffa svenskarna, alltid lika trevligt, och nu sitter jag framför ett spel och försöker lära mig alla staterna i USA.

Igår gick alarmet i huset medan vi var på gymnastiken och polisen kom för inspektion. Trots att de sa att kusten var klar var det lite läskigt att kliva in i huset igen, så jag gick runt som en spion med en stekpanna i högsta hugg. Om ifall polisen nu hade missat något.. Det hade de inte så det var bara falskt alarm. Nu ska jag lyssna lite på ösregnet innan jag somnar, godnatt!





Kommentarer
Postat av: Mandy

Haha ! kan se dig framför mig hannah med pannan ;) Glad Påsk på dig :) kan tänka mig att det är påsk i överflöd nu..

2010-03-31 @ 18:23:23
URL: http://missmarteby.blogg.se/
Postat av: mamma

Underbara ägg =) Pyssla på!

2010-03-31 @ 23:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0