det regnar i boston.

Det har regnat konstant i flera dagar nu och fler och fler vägar blir avstängda på grund av översvämningar. Om det fortsätter såhär så är vi väl snart inregnade. Efter en god lunch med blåbärspannkakor gav vi oss i alla fall ut på vägarna för att komma till barnens aktiviteter. Vi möttes då av poliser som visade fram bilarna, en himla massa avspärrningar och ett stort antal minisjöar på vägarna. Vi klarade oss bra och kom både dit och hem, men nu håller jag båda mina tummar för att det underbara vårvädret återvänder!


Det var lite svårt att fånga det på bild, men typ såhär såg vädret och vägarna ut idag.

Kommentarer
Postat av: idus

nä men oj, var rädd om dig! lova att du tar på dig flytväst om du går ut imorgon!;)

2010-03-16 @ 04:03:09
Postat av: mamma

Så nice orange outfit! Något för mig kanske? Lite vårligt iaf ;) Vill ju inte du ska bli avundsjuk men här har solen strålat från blå himmel hela dagen! (och jag har jobbat inomhus och knappt sett det överhuvudtaget)

Ha det allra allra bäst!!! Kram från mig

2010-03-16 @ 17:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0