1 mars

Nu har jag varit i USA i snart två månader, det känns nästan lite overkligt och tiden bara springer iväg. Men det är väl ett tecken på att man har roligt? Vilket jag har! Idag har jag tillsammans med barnen lekt köttbullar och spagetti, en sjukt underhållande lek vill jag lova där man ska rulla rundor på golvet och stekas. Annars har dagen bjudit på en playdate, massa sjungande och lite bloopers-tittande framåt kvällskvisten. Nu ska jag sniffa sönder mitt doftljus jag köpte igår, it smells wonderful!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging!

2010-03-02 @ 22:42:44
URL: http://iamlucyinthesky.blogspot.com
Postat av: said

heeej hannaiiii:) blir man såååå sööt när man är i USA. jag har saknat dig hannah:(

2010-03-06 @ 02:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0