03.09.2010

Solen skiner, plusgraderna stiger och våren är på väg. Det är så himla skönt med fint väder och alla blir plötsligt tio gånger gladare än vad de var när det regnade. Och jag är inget undantag. Jag har lekt utomhus i timmar, ätit jordgubbar och haft det riktigt mysigt. Igår träffade jag Linda-Maria en sväng och idag har jag hängt med de söta danskarna, Mette och Simone. Imorgon väntar en kort jobbdag och något annat kul hoppas jag.. 

Haha, vilket meningslöst inlägg. Vad jag vill ha sagt är i alla fall att vädret här är fint och jag har det bra. Nämde jag förresten att jag och Ida åkte häst och vagn i helgen? Och att jag ska till Washington om en månad?


Kommentarer
Postat av: Mandy

Inga meningslösa inlägg här inte , tycker det är kul att läsa om allt du hittar på, jag skriver ju betydligt fler meningslösa inlägg än vad du gör och endast/dels för att du ska vara uppdaterad ;) vad ska du göra i washington ? :)

2010-03-10 @ 15:50:49
URL: http://missmarteby.blogg.se/
Postat av: mamma

Du är verkligen i farten sötnos.

2010-03-10 @ 22:46:38
Postat av: Siad

va söt in är båda, va jag önska jag kunde träffa er <3

2010-03-11 @ 00:30:24
Postat av: Max

Jag är mäkta nyfiken om vad som händer där borta, inga inlägg är onödiga :D ju mer desto bättre

2010-03-11 @ 18:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0