glassigt!

De senaste dagarna har jag jobbat vid poolen. Vädret har varit strålande och vi har badat hela dagarna långa tills vi känt oss som små russin. Och när vi gör det, då vet vi att det är dags för en eller två glassar. Jobbet som au pair kan vara rätt så skönt ibland alltså.

Imorse åkte jag med Ida till en park och låg där och solade och läste tidningar, riktigt mysigt var det. Nu har det blivit lite molningt men inte deppar jag för det, för ikväll ska jag och Nathalie gå och se en av världens skummaste och kanske grymmaste människor, Lady Gaga! Men först är det dags för lite jobb, ciao!



Kommentarer
Postat av: mam

Söta busfrö som du passar :)

2010-07-12 @ 15:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0