cape cod

Helgen har jag spenderat med Linda på Cape Cod. Det var helt underbart och vi har haft en riktigt rolig helg tillsammans. I lördags badade vi vid deras brygga och åkte ut med båten. Det blev även en sväng med banan-båten, hur kul som helst! Sen blev det pizza och spelkväll i huset. Efter att ha legat uppe och pratat halva natten somnade vi. Och efter ett morgondopp idag åkte vi till stranden och spenderade resten av dagen där. Jag behövde verkligen en liten semester och det var en mycket bra sådan jag fick!




Kommentarer
Postat av: mamma

Vad roligt!!! Det var du värd! Älskar dig.

2010-07-19 @ 07:45:17
Postat av: Ida

Vart på Cape cod var ni? Tycker jag känner igen bilden med båtarna! Var ju också där i helgen:)

2010-07-19 @ 16:29:55
Postat av: mamma

Du var verkligen värd lite vila nu...krya på dig och TACKTACKTACK för att du ringde på min födelsedag :) Älskar dig sötnos!

2010-07-20 @ 00:46:51
Postat av: Ida

Vi var också i Mashpee :) Haha!

2010-07-20 @ 14:15:57
Postat av: Malin

ser väldigt mysigt ut!!



haha ja visst var min rosa scooter ganska söt hahah :)

2010-07-20 @ 20:45:48
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0