12.22 am

I lördags jobbade jag lite på morgonen, sen åkte jag in till Boston för att möta upp Pauline och Nathalie. Vi firade Nathalie lite och åt på den godaste kinarestaurangen i Boston. Inte fick vi någon födelsedagssång inte, men gratis efterrätt och det tackar man ju inte nej till. När vi var mätta och belåtna gick vi en runda och satte oss sen i parken och pratade tills det var mörkt. Mysigt värre!

Idag har jag varit med Linda och Carolin på mallet. Sen joinade Johan, Jenny och Rebecka oss lagom till middagen. Det blev gamla hederliga Cheesecake Factory innan det bar av till bion där vi såg sista Twilight-filmen. Nu har jag precis kommit hem och jag tror det är dags att lägga sig, för imorgon ska jag minsann åka och besiktiga bilen. Wish me luck!

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Finfina dagar!! Lycka till på bilbesiktningen :) det går säkert bra.



Kramar från mig

2010-07-12 @ 08:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0