en långsam dag.

Nu sitter jag på mitt rum och segar, äter en stor tallrik med glass och tittar på Desperate Housewives, det är aupair livet det. Eller inte riktigt kanske, men idag har jag varit så sjukt seg så det har varit riktigt skönt att bara ta det lugnt.  

Igår hämtade jag upp Rena och så åkte vi till Panera Bread och åt lite god mat, panini och italiensk sallad. Därefter besöktes mallet där jag hittade lite mysiga kläder och vid nio åkte jag till Starbucks på svensk fika. Det var en riktigt mysig tisdag. Nu blir det ännu ett avsnitt om livet på Wisteria Lane, vilket påminner rätt mycket om den gata jag själv bor på för tillfället. Godnatt!


Linda, Sarah, Johan, Malin, Cecilia & jag. I miss you all!

Kommentarer
Postat av: mamma

hej...åh vill ju veta vad som händer på DH. Kan du inte avslöja lite ;D

och så får du visa upp kläderna på din blogg så jag får se dina inköp....nyfiken ju =D

stor kram

2010-01-28 @ 23:22:05
Postat av: Maulin

miss you guys too!

2010-02-01 @ 02:15:10
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0