lost in boston

Igår var det söndag och jag skulle storhandla till familjen. Det var lite läskigt att handla mat åt någon annan när man får en lista och ett kreditkort och ska gå till en främmande affär och handla massa, men det gick bra och de blev nöjda!

Efter att ha plockat in all mat i kylskåpet blev jag upphämtad av Linda, en tysk au pair som jag åkte in till Boston med. Vi skulle på ett au pair möte i Cambridge, men vi lyckades inte hitta dit, trots att vi frågade minst tjugo personer. Efter en timmes letande i regn och blåst gav vi upp och begav oss till Starbucks istället, och det var betydligt trevligare! Där hittade vi vår framtida man och drömde oss bort till fjärran land. Vi svävade på rosa moln hela vägen hem.

För tillfället är jag själv hemma, vilket är sjukt tråkigt och ensamt. Familjen kommer snart hem och då är det dags för lunch så jag kanske borde förbereda något smaskigt. Bye bye!


Den högsta byggnaden i Boston, och är man lite lost kan den se ut såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0