january 18th, 2010

Helgen är över och den var helt underbar! Jag och min värdfamilj åkte upp till Maine för en liten skidsemester. De har en lägenhet där som de brukar åka till under vintern. Vi åkte lite skidor, spelade spel, tittade på film och åt fonduer av alla möjliga slag. En riktigt skön helg faktiskt så jag hoppas jag får följa med igen!

Idag är det helgdag här i USA, Martin Luther King Jr Day eller något i den stilen. Den firas inte direkt, utan är mer till minne för honom. De flesta är lediga från jobb och skolor så idag behövde jag bara jobba i ett par timmar. Jag har hunnit träna, läsa och gått en runda i snöslasket. Nu ska jag sätta mig ner med mitt underbara svenska godis och slöa framför tvn. Goodnight!


Med den här utsikten vaknade jag upp i lördags, inte helt fel inte! 

Kommentarer
Postat av: Malin

jodå allt är toppen hos mig :D barnen har öroninflammation bara så lite halvtråkigt.. de blir ju lite extra gnälliga då,.. men jag trivs och så.. jag ska skriva upp för mitt körkort på fredag .. sen om jag klarar de som jag förhoppningsvis gör så får jag köra upp nästa vecka.. jag börjar spanskkurs imorron o ska signa upp för lite andra klasser med:) hur trivs du själv? saknar er och dig med.. vi hade haft så kul om vi träffats. har du träffat någon av de andra i bostongänget än? PUSSS<3

2010-01-19 @ 02:12:10
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: mamma

Helt underbar utsikt=) Säg till när det svenska godiset tar slut så kommer vi med mer ;)

2010-01-19 @ 10:09:47
Postat av: Anonym

jag ska nog dit med andrea,anna & matilda, kanske ellan också om hon vill :)



Det låter helt underbart!! Hoppas du har det jätte bra älskling! love <3

2010-01-19 @ 10:40:50
URL: http://iamlucyinthesky.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Aaah. jag är avundsjuk, vill också åka på turer!! =) skidor låter toppen!

2010-01-19 @ 22:23:58
URL: http://overcec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0