en lördag i storstaden

I lördags tog jag mig mot storstaden Boston och träffade mina kära vänner Linda och Johan. Solen sken och i öronen pumpades massa glad musik när jag tog mina första steg ut från stationen. Det var en riktigt härlig känsla och jag gillar staden! Vi strövade rundor på Newbury Street bland en massa fina affärer och hade det allmänt trevligt! På tåget hem fick jag sällskap i form av ett gangster-gäng, men de var trevliga så det tackar man inte nej till!




1. Mina första steg i Boston 2. Boston Common 3. Linda & Johan

Kommentarer
Postat av: mamma

GANGSTERGÄNG!!!??? och hur luuuuugn tror du jag är nu!!!

;)

2010-01-25 @ 10:23:06
Postat av: Ninni ( Johans mamma)

Hej Hanna!

Himla kul att följa dig via bloggen. Jag log när jag såg din goa glada mackor:)....

Kul att ni träffas och framför allt håller kontakten med varandra! ( Som lämnade Sverige tillsammans)

Ha det riktigt bra,

Ninni

2010-01-25 @ 12:41:23
Postat av: Hannah

Mamma, du kan vara lugn! De var inte så farliga som man tror.



Och Ninni, vad kul att du läser! Vi försöker träffas så ofta det går, men det är lite klurigt att få ihop det ibland!

2010-02-11 @ 14:18:50
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0