grisar i filtar

Dagen har nått sitt slut och tack gode Gud för det. Det har varit en lång dag och barnen har varit trötta, men den har haft sina solglimtar ändå. Vi har varit ute och lekt i snön ett tag, målat flygplan och ätit "grisar i filtar" som mitt värdbarn så fint kallade korvarna för.

Jag har käkat mig riktigt mätt på kakor. Jag och min värdmamma hade precis ett möte med vår LCC. Hon var riktigt trevlig och rolig faktiskt så det känns bra! Nu ska jag läsa igenom några ton papper och komma igen med lite Paradise Hotel-avsnitt innan jag ska lägga mig. Goodnigt!




Kommentarer
Postat av: Malin

jag ska ha möte med min LCC idag.. om 15 min ;)

2010-01-21 @ 04:16:19
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: Mandy

Oj du hinner ju blogga en heldel ser jag :), låter som du har det bra . vad skönt !! och tack för gratulationen. Snart ska vi dra en utgång några stycken, och saknar hännisen :( , men vi tar igen det ! <3 .

2010-01-22 @ 01:38:52
Postat av: mamma

Du är duktig =) du är kreativ sötnos! massor med kramar <3

2010-01-23 @ 00:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0