you make my dreams

Jag är tillbaka från skidstugan för den här helgen och jag har inte brutit några ben. Tack gode Gud! Jag måste se väldigt oglamourös när jag åker nedför backarna, men det ska det bli ändring på!

Nu har jag skrivit en lång lista på saker som ska göras i veckan. Nummer ett på listan är att fixa ut den dreadlock som lyckats bilda sig i mitt hår. Att glömma både schampo och borste då man åker iväg gör sig inte bra för håret. En liten skönhetssömn på det hade ju inte varit helt fel heller så nu går jag och lägger mig, imorgon väntar en lång dag. Godnatt!

<3


Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh vad lyx att åka till main!:) lägg ut fler bilder ;)

2010-02-09 @ 16:19:44
Postat av: mamma

Hehe...ofrivilliga dreadlocks är en mardröm =)

men I love you anyway <3

2010-02-09 @ 23:31:48
URL: http://dividedmelody.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0