har du fått fnatt eller?

Imorse fick jag fnatt och började dansa och hoppa rundor i huset. Jag vaknade upp riktigt utvilad och glad. Varför vet jag inte riktigt, men det var ett bra sätt att börja dagen på i alla fall! Ensam hemma var jag såklart, hade familjen sett mig hade de nog övervägt en rematch. Hrm.. anyhow, imorgon eftermiddag rullar vi mot Maine än en gång, den här gången stannar vi en hel vecka. Och såvida jag inte hittar en dator med internetuppkoppling i bergen lär ni inte höra från mig på ett tag. Därför önskar jag nu er en trevlig helg och hoppas ni får en kul vecka!


Kommentarer
Postat av: Malins mamma Helen

Ha en trevlig trip o glöm inte blogg o håll oss uppdaterade hur din vecka har varit...Kollar din blogg varje dag....Kram på dig från kalla Skåne

2010-02-12 @ 14:08:49
Postat av: Anonym

Ha så kul darling :D <3

2010-02-12 @ 22:04:27
URL: http://iamlucyinthesky.blogspot.com
Postat av: Josefine

Vad kul du verkar ha det, Hannah, det blir jag glad över :) Goda glassar också, haha. Enjooooy :D

2010-02-20 @ 23:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0