the cheesecake factory

I lördags sov jag länge länge, men tog mig sen till Natick Collection, ett stort köpcentrum här i närheten. Där träffade jag Edith, en mexikanare som gick i min klass på au pair skolan, och hennes vänner. Vi gick rundor, käkade kinamat och spenderade våra pengar. Jag traskade hem med nya kläder och smycken och kände mig helnöjd.

När kvällen närmade sig åkte jag och hämtade upp Mette och så åkte vi till the Cheesecake Factory. Alla man träffat har sagt att vi måste dit och äta och lördagen den 30 januari blev vår premiär. Lovisa introducerade oss till detta fantastiska ställe som vi säkerligen kommer tillbaka till. Nedan ser ni en bild på en efterrätt som jag och Mette beställde in, det slutade med att alla åt den. Så stora portioner och så god mat. Vi bokstavligt talat rullade därifrån sen!




1. Brownie och glass till efterrätt 2. Hela gänget på restaurangen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0