söndagens dejt med mette

Efter några timmars jobb i söndags åkte jag till Wellesley för att hämta upp Mette. Vi körde vidare till California Pizza Kitchen där vi åt några av de godaste pizzorna jag ätit. En väldigt trevlig servitris blev till en kontakt i mobilen och vi styrde sedan kosan mot Ben&Jerrys. En fet brownie, med glass, grädde, sås och godis.. då är man i himlen! När vi fyllt våra magar till max åkte vi till bion och såg Avatar 3D. En mycket trevlig kväll hade passerat och helgen slutade på topp!

Igår hände inget spännande, men nu ska jag snart åka iväg till Starbucks där svenskarna håller hus på tisdagskvällarna, känner att jag också borde komma in i den traditionen. Hoppas ni haft en bra helg och får en underbar vecka!




Kommentarer
Postat av: mamman

Men åh...smaskens! Vill ju oxå smaka...

Du är i farten precis som vanligt ser jag =)

Stor kram

2010-02-03 @ 11:53:01
Postat av: Maulin

åhh fy för hundan så gott det ser ut :) mums på det.. hoppas du har de kul o har haft de kul i maine i helgen!

PUSS

2010-02-08 @ 02:06:13
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0