i'm in america

Fredagen började med en inte alltför lång arbetsdag. Barnen var snälla, glada och på älska-Hannah-humör så det kändes ju bra. När klockan närmade sig sju så rullade Syheme, en fransyska, in på gatan för att hämta upp mig. Vi begav oss, tillsammans med två andra fransyskor, till ett matställe i Watertown.

När jag gick in på matstället kändes det som att jag var i USA på riktigt, allting var så amerikanskt. Man kunde bara sitta och äta i bås, maten som stod på menyn serverades med extra ost, smör och fett och servitrisen var en bitter gammal tant som verkade hata sitt jobb. Det enda som saknades var rullskridskorna på de anställda, hade de haft det så hade jag börjat filma direkt. Maten jag beställde in var dock inte så farligt onyttig och vi hade det jättetrevligt så helgen började bra!





Kommentarer
Postat av: idisen

hannah, åk till matkedjan Hooters! ;) Deras servitriser ser väldigt trevliga ut, iallfall för killar. Ser ut som lättklädda rullskridkobrudar utan rullskidskor...hmm fattar du?;)Eller förresten, vänta med det tills jag kommer!:D Snygg tröja förresten!;)

2010-02-02 @ 18:33:03
Postat av: Hannah

IDA, jag väntar på dig!

2010-02-11 @ 14:19:53
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0