dear john!

Jag började min dag med att springa en sväng på bandet. Satte upp mitt egna lilla träningspass och hoppade rundor i källaren. Så fort jag duschat och klätt på mig var det dags att börja flytta möbler. En matt-rengörare skulle komma och städa lite så alla möbler skulle undan. Efter jag byggt ett berg av stolar och bord på min säng åkte jag iväg till affären. Jag ska härmed börja med scrapbooking om mitt au pair år. Jag får se hur det går med det, men det kan va kul att ha något att pyssla med ibland.

Kvällen bjöd på en mysig liten dejt med Linda. Vi åt lite mat på California Pizza Kitchen. Därefter åkte vi i en immig bil mot bion och såg Dear John. Det var en jättefin film och tårarna rann längs våra kinder. Filmen var värd varenda öre så gå och se den. Nu ska jag förstöra mitt fina berg och gå och lägga mig. Godnatt!



Linda, jag och en massa smöriga popcorn!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi tack för en mysiii kväll! :) Vi lär ses snart igen... snor dina bilder, hoppas det är ok :) Hihi puss

2010-02-28 @ 08:06:46
URL: http://liaberg.blogg.se/
Postat av: mamma

Åh, vill också se Dear John. Men risken är nog stor att tårarna rinner som smärre floder på mig också. Vi kollade på 500 days of summer igår. Frida lovade mig att det inte var en tårdrypande film, men ack så fel hon hade =D.

Lycka till med bergrivandet! Stora kramar från mammisen

2010-02-28 @ 18:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0