4th february

Det var nu en månad sen jag lämnade lilla landet lagom och begav mig till det stora landet. Jag befinner mig nu flera hundra mil hemifrån i ett gult hus med två sovande barn. Det är ändå ett rätt så skönt jobb, så länge de lyssnar och gör vad man säger. Och jag trivs. Träffat på en massa trevliga människor har jag gjort och ska från och med imorgon ta tag i mitt nyttiga liv. Det flyter på rätt så bra ändå och det gillar jag.

Imorgon åker jag, tillsammans med familjen, till Maine för en helg i ännu snöigare landskap än vad det är här i Boston. Jag hoppas ni där hemma överlever snöovädret också, tänker på er!


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

va skönt att du trivs! :) <3tänker på diiig <3

2010-02-05 @ 09:33:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Ida

Ha det så roligt gumman!:D Jag tänker på dig också! Har kortet jag fick av dig i julklapp stående vid sängen, jag blir så glad av att titta på det!<3

2010-02-05 @ 10:36:09
Postat av: Mandy

Verkar som att du lever livet där borta hänni :) kul att du trivs också, passar dig nog perfekt det jobbet. Ha så kul på skidorna ;).

2010-02-05 @ 18:56:59
Postat av: Malins mamma Helen

Hej på dej. Ja du tänkt vad fort tiden går det känns som det var igår vi lämnade er på kastrup o ni skulle på ert livsäventyr...Ha en trevlig trip o jag fortsätter följa din blogg med glädje...Kram

2010-02-05 @ 19:33:36
Postat av: Anonym

Lycka till med det nya livet.

2010-02-06 @ 15:20:40
Postat av: mimmi

Förmodligen den vanligaste frågan i min blogg haha!

New york har ett litet annorlunda system, vet inte om det är så i andra städer men vi går med promoters som jobbar med att få in folk på klubbar och därmed kommer vi in!

2010-02-09 @ 05:40:51
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0